Charlotte's Exchange Year

Halloween en meer..

Hoi allemaal,

Vorige week was het Halloween! Natuurlijk heb ik dat hier gevierd. Iedereen neemt Halloween hier erg serieus en huizen worden van binnen en buiten gevuld met Halloween interieur en details. Natuurlijk horen uitgesneden pompoenen daar ook bij en heb ik samen met mijn gastgezin gezichten en andere gekkigheid uit pompoenen gesneden. Vrijdag, toen het officieel Halloween was, ging ik samen met mijn vriendinnen Trick-or-Treaten en vervolgens naar de Varsity Football wedstrijd. En gelukkig wonnen ze!

Het leven hier wordt nu erg normaal, ik doe niet veel bijzondere Amerikaanse dingen waar ik over kan schrijven. Maar ik heb het nogsteeds enorm naar mijn zin! Afgelopen dinsdagavond heb ik voor het eerst een HipHop les gevolgd bij een dansstudio. Het was heel leuk en gezellig met de groep, vanaf nu zal ik dat wekelijks gaan doen.

Afgelopen week waren mijn moeder en zussen in New York omdat Valerie de Marathon van NYC heeft gelopen (in 4:16 uur, ik ben super trots!). Het is wel raar dat je dan beide in Amerika zit maar alsnog zit er zoooo'n afstand tussen. Ik zou wel weer even terug naar New York willen hoor, wat een toffe stad.

Ik ben dan misschien niet in New York, maar ik heb mij wel opgegeven voor een trip naar Chicago met school voor 2 dagen, waar we allerlei dingen gaan bezoeken. Hier heb ik nog een tijd voor om naar uit te kijken, want dat is pas in mei. Voor die tijd ga ik eerst nog op Spring Break met mijn gastgezin naar Florida!

School is erg makkelijk hier! Ik heb overal A's voor. Het niveau en schoolsysteem is zo anders dan in Nederland. Ik ga er nu niet te erg over in detail, maar misschien doe ik later nog een keertje alles op een rijtje zetten en vergelijken. Ik heb veel plezier op school in ieder geval!

Dat was het weer voor dit verhaal. Oh en voor degene die het willen weten: Nee, ik ben nog niet (drastisch) aangekomen. Maar dat kan nog komen in de 7 en een halve maand. Wat vliegt de tijd toch, ik ben al op 1/4e van mijn jaar!

Liefs!

Reacties

Reacties

kiki

Ahw charrieeeee wat leuk om te lezen dat je het zo naar je zin hebt! Ben trots op je xxxx

Annette

Leuk Charlotte. Wat leuk om naar Florida te gaan dat is toch weer een heel ander Amerika dan waar je nu ziet. Geniet ervan want de tijd vliegt inderdaad.
Groetjes van allemaal hier.
Annette

Margreet

Heej schat, wat een leuk verhaal! En grappig genoeg hadden Ron en ik een gesprek met een ouder echtpaar uit Chicago toen we afgelopen september in Florence in een restaurant zaten te eten. Toen heb ik het nog over jou gehad, en waar je gastgezin woonde etc. en guess what.....nu ga jij zelf naar Chicago! Toeval bestaat niet! :-)
Love you xxx

Jacob

Leuk om te lezen wat ons volgende jaar te wachten staat. Gisteren heeft Lotte haar interview bij TravelActive gehad en wij nog meer voorlichting. Haar aanmeldingsdossier hebben we ook al ingediend.
Het wordt wel erg concreet zo.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active